کشف لاشه پهپاد جاسوسی اسرائیل در هرمزگان



به گزارش مشرق، لاشه پهپاد متلاشی شده اربیتر که در روزهای قبل هدف قرار گرفته، با همکاری ناوگروه دریابانی فراجای هرمزگان کشف شد.

این پهپاد صهیونی، که کاربری جاسوسی و شناسایی داشت، با شلیک پدافند ارتش سرنگون شد.

پهپاد اربیتر رادار گریز است و با سامانه ویژه ای هدف قرار گرفت که مشخصات آن را مسئولان منطقه عملیاتی پدافند جنوب شرق کشور، مستقر در بندرعباس اعلام نمی کنند و می گویند، با این سامانه، هیچ پهپاد رادارگریزی نمی تواند به آسمان منطقه ماموریت، از خلیج فارس و جزایر تا سراسر منطقه جنوب و جنوب شرق کشور نفوذ کند.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «کشف لاشه پهپاد جاسوسی اسرائیل در هرمزگان » بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.