پایانه مسافربری مرکزی در اهواز احداث می شود
فضل احمدی نیا در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، با اشاره به برنامه ریزی برای احداث پایانه مسافربری جدید در اهواز اظهار داشت: در این رابطه با اداره کل راه و شهرسازی استان جلساتی برگزار شده و استاندار خوزستان نیز موافق احداث این پایانه است.
وی افزود: کار مشاوره طرح انجام شده که پس از عمل به توافقات صورت گرفته و اختصاص زمین، پایانه مرکزی بزرگی را در اهواز احداث می کنیم.
رئیس سازمان پایانه های مسافربری اهواز افزود: در سال گذشته پس از پذیرفتن مسئولیت ریاست پایانه های شهرداری اهواز، در گام نخست به سبب تقارن با ایام اربعین، بحث نظافت و بهداشت پایانه ها را در اولویت قرار داده و تقریبا همه قسمت ها از جمله کف پوش ها و دیوارها را بازسازی کردیم.
احمدی نیا به دیگر فعالیت های عمرانی در پایانه های اهواز اشاره کرد و گفت: احداث پیاده رو در اطراف پایانه سه راه خرمشهر، ایجاد اتاق های کودک و مادر در پایانه های جنوب و سه راه تپه، سرویس و راه اندازی سیستم های سرمایشی پایانه ها از مهم ترین فعالیت های این سازمان در جهت رفاه حال شهروندان است.
وی افزود: در بحث روشنایی و فضای سبز نیز فعالیت هایی انجام شده و برخی از پایانه های شهر با تصاویر شهدای مدافع حرم فضاسازی صورت گرفته است.
رئیس سازمان پایانه های شهر اهواز درباره ساماندهی وضعیت انبارهای کالا در پایانه ها، عنوان کرد: انبارهای موجود در پایانه سیاهت وضعیت خوبی ندارند و در حال برنامه ریزی برای انتقال این انبارها به نقطه ای مناسب و ساماندهی آن ها هستیم.
احمدی نیا با اشاره به هزینه سنگین انشعابات گفت: از استاندار خوزستان درخواست می کنیم تدبیر و مساعدتی در نظر بگیرند چون بییش از ۷۰ ملیون تومان ماهانه هزینه انشعاب برق و آب پایانه ها است.
وی افزود: پایانه ها محیطی برای استفاده تمام مردم هستند و در صورت حذف یا معافیت در هزینه های سرسام آور برق و آب می توان خدمات شایسته راه به شهروندان ارائه داد.
انتهای پیام/ح
وی افزود: کار مشاوره طرح انجام شده که پس از عمل به توافقات صورت گرفته و اختصاص زمین، پایانه مرکزی بزرگی را در اهواز احداث می کنیم.
رئیس سازمان پایانه های مسافربری اهواز افزود: در سال گذشته پس از پذیرفتن مسئولیت ریاست پایانه های شهرداری اهواز، در گام نخست به سبب تقارن با ایام اربعین، بحث نظافت و بهداشت پایانه ها را در اولویت قرار داده و تقریبا همه قسمت ها از جمله کف پوش ها و دیوارها را بازسازی کردیم.
احمدی نیا به دیگر فعالیت های عمرانی در پایانه های اهواز اشاره کرد و گفت: احداث پیاده رو در اطراف پایانه سه راه خرمشهر، ایجاد اتاق های کودک و مادر در پایانه های جنوب و سه راه تپه، سرویس و راه اندازی سیستم های سرمایشی پایانه ها از مهم ترین فعالیت های این سازمان در جهت رفاه حال شهروندان است.
وی افزود: در بحث روشنایی و فضای سبز نیز فعالیت هایی انجام شده و برخی از پایانه های شهر با تصاویر شهدای مدافع حرم فضاسازی صورت گرفته است.
رئیس سازمان پایانه های شهر اهواز درباره ساماندهی وضعیت انبارهای کالا در پایانه ها، عنوان کرد: انبارهای موجود در پایانه سیاهت وضعیت خوبی ندارند و در حال برنامه ریزی برای انتقال این انبارها به نقطه ای مناسب و ساماندهی آن ها هستیم.
احمدی نیا با اشاره به هزینه سنگین انشعابات گفت: از استاندار خوزستان درخواست می کنیم تدبیر و مساعدتی در نظر بگیرند چون بییش از ۷۰ ملیون تومان ماهانه هزینه انشعاب برق و آب پایانه ها است.
وی افزود: پایانه ها محیطی برای استفاده تمام مردم هستند و در صورت حذف یا معافیت در هزینه های سرسام آور برق و آب می توان خدمات شایسته راه به شهروندان ارائه داد.
انتهای پیام/ح
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «پایانه مسافربری مرکزی در اهواز احداث می شود» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.