رئیس جمهور وارد سنندج شد



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی دقایقی پیش برای سفری یک روزه وارد فرودگاه سنندج شد.

رئیس جمهور در سفر یک روزه خود به کردستان در مراسم افتتاح طرح آبرسانی از سامانه انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه سنندج که ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن هزینه شده، شرکت خواهد کرد.

حجت الاسلام رئیسی همچنین بعد از این مراسم، در جمع مردم کردستان حضور خواهد یافت و با مردم دیدار خواهد کرد.

پروژه آبرسانی انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه سنندج یکی از پروژه های نیمه تمام استان بود که تا پایان دولت دوازدهم تنها ۳۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما در دولت سیزدهم در اولویت قرار گرفت و با نگاه مثبت آیت الله رئیسی و پیگیری و روحیه جهادی دولتمردان به اتمام رسید.

عملیات اجرایی مجموعه سرمایه گذاری طلای سقز نیز با هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شرکت شستا، امروز با دستور رئیس جمهور آغاز می شود.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «رئیس جمهور وارد سنندج شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.