نماهنگ در دلم هستی با نوای حسام آرین
قطعه «در دلم هستی» با صدای حسام آرین در تاریخ ۷ فروردین ۱۴۰۵ اجرا و منتشر شد؛ اجرایی در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل تهران در واکنش به جنایت مدرسه میناب.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «نماهنگ در دلم هستی با نوای حسام آرین» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.