مشکل آب شرب عشایر «طرود» شاهرود حل شد + تصاویر



به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، کرم علی قندالی، رئیس سازمان امور عشایری کشور در سفری یک روزه پس از استقبال فرماندار شهرستان شاهرود، به منطقه عشایر نشین «چاه بابیا» در دهستان طرود این شهرستان سفر کرد.

هدف قندالی از این سفر، حضور در جمع عشایر این منطقه ییلاقی نشین، بررسی مشکلات آنان و بهره برداری از خط لوله کشی آب شرب جهت استفاده آشامیدنی و بهداشتی عشایر عنوان می شود.

این منطقه در فاصله ۱۰۰ کیلومتری جنوب غربی شاهرود و در دهستان طرود واقع شده که با افتتاح مخزن آب که از سرچشمه های بالادست منطقه تغذیه می شود، نیاز آب شرب ساکنان آن را که بیشتر ییلاق نشین هستند؛ برطرف می کند.

بنا به گفته نادر فخری فرماندار شهرستان شاهرود، جهت تأسیس این مخزن و لوله کشی آن ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده که ۱۵۰ میلیون از محل اعتبارات سازمان عشایری کشور و ۱۰۰ میلیون از اعتبارات فرمانداری شاهرود اختصاص یافته است.

۴۴

گزارش و عکس از مسعود کریمی

انتهای پیام/۳۶۳/ی
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «مشکل آب شرب عشایر «طرود» شاهرود حل شد + تصاویر» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.