تساوی آلومینیوم مقابل نفت در نیمه اول / ذوب آهن برنده به رختکن رفت



تیم فوتبال ذوب آهن در نیمه اول هفته پنجم لیگ برتر برنده به رختکن رفت و دیدار آلومینیوم و نفت با تساوی پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ با ۲ دیدار همزمان آغاز شد که در نیمه اول پدیده مقابل ذوب آهن شکست خورد. تیم های آلومینیوم و نفت مسجدسلیمان نیز با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند.

آلومینیوم اراک یک - نفت مسجدسیمان یک

داور: سید وحید کاظمی

کمک داوران: سید محمد هاشمی نسب – حامد صفایی

کارت زرد: مصطفی احمدی از آلومینیوم

کارت قرمز: -

گل: میرجوان (۴۱)، نیما درودی (۴۵+۱)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

پدیده صفر - ذوب آهن یک

داور: موعود بنیادی فرد

کمک داوران: علیرضا ایلدرم – یوسف مغروری

کارت زرد: -

کارت قرمز: -

گل: سجاد دانایی (۴۱)

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «تساوی آلومینیوم مقابل نفت در نیمه اول#@!ذوب آهن برنده به رختکن رفت» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.