تساوی آلومینیوم مقابل نفت در نیمه اول / ذوب آهن برنده به رختکن رفت
تیم فوتبال ذوب آهن در نیمه اول هفته پنجم لیگ برتر برنده به رختکن رفت و دیدار آلومینیوم و نفت با تساوی پیگیری شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ با ۲ دیدار همزمان آغاز شد که در نیمه اول پدیده مقابل ذوب آهن شکست خورد. تیم های آلومینیوم و نفت مسجدسلیمان نیز با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند.
آلومینیوم اراک یک - نفت مسجدسیمان یک
داور: سید وحید کاظمی
کمک داوران: سید محمد هاشمی نسب – حامد صفایی
کارت زرد: مصطفی احمدی از آلومینیوم
کارت قرمز: -
گل: میرجوان (۴۱)، نیما درودی (۴۵+۱)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
پدیده صفر - ذوب آهن یک
داور: موعود بنیادی فرد
کمک داوران: علیرضا ایلدرم – یوسف مغروری
کارت زرد: -
کارت قرمز: -
گل: سجاد دانایی (۴۱)
انتهای پیام/
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ با ۲ دیدار همزمان آغاز شد که در نیمه اول پدیده مقابل ذوب آهن شکست خورد. تیم های آلومینیوم و نفت مسجدسلیمان نیز با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند.
آلومینیوم اراک یک - نفت مسجدسیمان یک
داور: سید وحید کاظمی
کمک داوران: سید محمد هاشمی نسب – حامد صفایی
کارت زرد: مصطفی احمدی از آلومینیوم
کارت قرمز: -
گل: میرجوان (۴۱)، نیما درودی (۴۵+۱)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
پدیده صفر - ذوب آهن یک
داور: موعود بنیادی فرد
کمک داوران: علیرضا ایلدرم – یوسف مغروری
کارت زرد: -
کارت قرمز: -
گل: سجاد دانایی (۴۱)
انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «تساوی آلومینیوم مقابل نفت در نیمه اول#@!ذوب آهن برنده به رختکن رفت» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.