کمیته هسته ای مجلس از تاسیسات آب سنگین و رآکتور اراک بازدید کردند
به گزارش خبرگزاری مهر، اعضای کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز با حضور در سایت های هسته ای آب سنگین و نیز رآکتور خنداب اراک، از تاسیسات، فرآیندها و آخرین تحولات و فعالیت های فنی، تولیدی و مهندسی در این دو سایت بازدید کردند.
در این بازدید همچنین تاسیسات تحقیقاتی و پژوهشی مرتبط با محصولات دوتره، اکسیژن ۱۸ و نیز بازطراحی رآکتور اراک مورد بررسی قرار گرفت.
این بازدید در راستای تکلیف قانونی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مبنی بر تهیه و ارائه گزارش های دوره ای شش ماهه از فعالیت ها و اقدامات سازمان انرژی اتمی ایران در انجام تعهدات و کاهش تعهدات سند برجام برگزار شد.
در این بازدید همچنین تاسیسات تحقیقاتی و پژوهشی مرتبط با محصولات دوتره، اکسیژن ۱۸ و نیز بازطراحی رآکتور اراک مورد بررسی قرار گرفت.
این بازدید در راستای تکلیف قانونی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مبنی بر تهیه و ارائه گزارش های دوره ای شش ماهه از فعالیت ها و اقدامات سازمان انرژی اتمی ایران در انجام تعهدات و کاهش تعهدات سند برجام برگزار شد.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «کمیته هسته ای مجلس از تاسیسات آب سنگین و رآکتور اراک بازدید کردند» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.