محسن فروزان: انصاریان خوش قلب ترین بود



به گزارش مشرق، محسن فروزان، فوتبالیست در واکنش به درگذشت علی انصاریان در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

علی خوش قلب ترین بود

مهربان ترین

رفتنت را باور ندارم
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «محسن فروزان: انصاریان خوش قلب ترین بود» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.