محسن فروزان: انصاریان خوش قلب ترین بود
به گزارش مشرق، محسن فروزان، فوتبالیست در واکنش به درگذشت علی انصاریان در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
علی خوش قلب ترین بود
مهربان ترین
رفتنت را باور ندارم
علی خوش قلب ترین بود
مهربان ترین
رفتنت را باور ندارم
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «محسن فروزان: انصاریان خوش قلب ترین بود» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.