ایجاد اولین مرکز نوآوری، توسعه و تجاری سازی فناوری در دانشگاه پیام نور



به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه پیام نور ، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور از راه اندازی اولین مرکز نوآوری، توسعه و تجاری سازی فناوری در سال ۱۳۹۸ خبر داد.

محمد علی کریمی گفت : با دریافت مجوز از معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای اولین بار این مرکز در دانشگاه پیام نور در سال ۱۳۹۸ تاسیس خواهد شد.

وی یکی دیگر از برنامه های مهم حوزه معاونت پژوهشی در سال ۹۸ را تمرکز بر روی تسهیل، تسریع و شکل گیری مراکز رشد توسعه و فناوری دانست و افزود: تاکنون اقدامات موثری در این زمینه صورت گرفته و به زودی مجموعه هسته های دانش بنیان و فناور در کنار مراکز نوآوری استانها ، گسترش می یابند.

وی افزود: تمرکز بر روی کیفی گرایی پژوهش های مرسوم ، بنیادی و کاربردی رویکرد دیگر معاونت پژوهشی در سال آینده است.

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «ایجاد اولین مرکز نوآوری، توسعه و تجاری سازی فناوری در دانشگاه پیام نور» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.