اهدای شاخه گل به مردم توسط پلیس جهرم پس از برد تیم ملی
به گزارش خبرنگار مهر، خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی شهرستان جهرم که پس از برد شیرین تیم ملی فوتبال ایران برابر ولز در جام جهانی قطر به خیابان آمده بود، در اقدامی به خودروها شاخه گل و شکلاتو شیرینی اهدا کرد.
تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در جام جهانی قطر عصر امروز برابر تیم ولز به میدان رفت و با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید.
هواداران جهرمی تیم ملی پس از این برد شیرین به خیابان آمده و به شادی و سرور پرداختند.
تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در جام جهانی قطر عصر امروز برابر تیم ولز به میدان رفت و با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید.
هواداران جهرمی تیم ملی پس از این برد شیرین به خیابان آمده و به شادی و سرور پرداختند.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «اهدای شاخه گل به مردم توسط پلیس جهرم پس از برد تیم ملی» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.