به آتش کشیدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی توسط لبنانی ها
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، معترضان لبنانی مجددا پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.
بر اساس این گزارش، معترضان لبنانی که در میدان ایلیا واقع در صیدا تجمع کرده بودند پرچم های آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.
معترضان هم چنین شعارهایی علیه مداخلات آمریکا در امور داخلی کشورشان سر دادند.
این در حالیست که نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان از مداخله آمریکا در تشکیل کابینه جدید لبنان خبر داده بود.
بر اساس این گزارش، معترضان لبنانی که در میدان ایلیا واقع در صیدا تجمع کرده بودند پرچم های آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.
معترضان هم چنین شعارهایی علیه مداخلات آمریکا در امور داخلی کشورشان سر دادند.
این در حالیست که نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان از مداخله آمریکا در تشکیل کابینه جدید لبنان خبر داده بود.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «به آتش کشیدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی توسط لبنانی ها» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.