ساروی و بالی فینالیست شدند



به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در دومین روز از مسابقات کشتی فرنگی جام پیتلاسینسکی در وزن ۹۷ کیلوگرم ۲ کشتی گیر کشورمان روی تشک رفتند.

مهدی بالی در ابتدا به مصاف ماتیاس باک از دانمارک رفت که با نتیجه ۴ بر یک پیروز شد. وی در ادامه در مبارزه با اسلام عباس اف از آذربایجان با نتیجه ۸ بر ۵ پیروز و راهی نیمه نهایی شد. بالی در این مرحله مقابل جرارد کیپریان کورنیچاک از لهستان قرار گرفت که ۳ بر ۲ پیروز و فینالیست شد.

محمدهادی ساروی دیکر فرنگی کار کشورمان در این وزن، در دور اول با ارگالی آیخیمبایف از ازبکستان کشتی گرفت که ۹ بر صفر پیروز شد. ساروی در ادامه تادیوس میچالیک از لهستان را با نتیجه ۹ بر صفر از پیش رو برداشت و راهی نیمه نهایی شد.

ساروی در نیمه نهایی مقابل آروی مارتین ساوولاینن از فنلاند قرار گرفت که با برتری ۱۰ بر یک به فینال راه یافت.

براین اساس ۲ فرنگی کار کشورمان در مرحله فینال به مصاف هم می روند تا کشتی گیر اعزامی به المپیک مشخص شود.

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «ساروی و بالی فینالیست شدند» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.