یک فوتی کرونا به مجلس نمایندگان آمریکا راه یافت!



به گزارش مشرق، «دیوید آندال» یکی از نامزدهای نمایندگی مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت داکوتای شمالی که ماه گذشته بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت، با کسب آرای حداکثر پیروز شده است.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «راشا تودی»، در شهر بیسمارک در ایالت داکوتای شمالی، که مجاز به انتخاب دو نماینده برای ورود به مجلس نمایندگان است، «دیوید آندال» و «دیو نهرینگ» دو نامزدی بودند که به پیروزی رسیدند.

اما این در حالی است که آندال ماه اکتبر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

راشا تودی نوشته، رأی گیری زودهنگام که پیش از مرگ وی آغاز شده بود دلیل اعلام پیروزی وی است.

دیوید آندال موفق به کسب ۳۶ درصد از آرا شده است.

داکوتای شمالی که یک ایالت جمهوری خواه است قصد دارد جایگزینی برای آندال انتخاب کند. اما این ایالت همچنین می تواند درخواست خود را به منظور برگزاری یک انتخابات ویژه برای انتخاب جایگزین وی را مطرح کند.

دیوید آندال بعد از ابتلا به کرونا و بستری شدن در بیمارستان در پنجم اکتبر درگذشت.

مادر آندال در مصاحبه با یکی از روزنامه های محلی گفته بیماری پسرش بسیار غیرمنتظره بوده زیرا وی در زمان شیوع این بیماری بسیار مراقب بوده است.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «یک فوتی کرونا به مجلس نمایندگان آمریکا راه یافت!» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.