نام نویسی صدور کارت الکترونیکی مبادلات مرزی در هرمزگان



نام نویسی برای صدور کارت الکترونیکی مبادلات مرزی در هرمزگان آغاز شد.

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: مرزنشینان هرمزگانی تا پایان آذرماه مهلت دارند برای صدور کارت الکترونیکی مبادلات مرزی به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا، مجید میری ظهر امروز در نشستی خبری، افزود: بهره مندی از تخفیف حقوق ورودی برای موادخوراکی تا ۱۰۰ درصد و برای مواد غیرخوراکی تا ۵۰ درصد از مزایای کارت الکترونیکی مبلادلات مرزی است.

وی اظهار کرد: این کارت ها با اعتبار ۳ ساله برای سرپرست خانوار با حداکثر ۵ نفر مرزنشین صادر می شود و دارندگان آن می توانند کارتشان را به شرکت های تعاونی که عضو آن هستند، واگذار و از سود تعاونی بهره مند شوند.

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با اشاره به اینکه درحال حاضر بیش از ۳۰ تعاونی مرزنشین در هرمزگان فعال است، بیان کرد: بهره مندی از سهمیه ارزی در مناطق عادی ۹۰ دلار و در مناطق محروم ۱۸۰ دلار برای هر نفر تعیین شده است.

انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «نام نویسی صدور کارت الکترونیکی مبادلات مرزی در هرمزگان» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.