بقایی سخنگوی هیئت مذاکرهکننده شد
باشگاه خبرنگاران جوان - محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکره کننده، اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه را به عنوان سخنگوی هیئت مذاکراتی میناب ۱۶۸ منصوب کرد.
در حکم انتصاب بقایی آمده است: «بدین وسیله جنابعالی را که یکی از نیروهای انقلابی و متخصص در حقوق بین الملل هستید و تجربیات مناسب در حوزه دیپلماسی داشته و مسئولیت سخنگویی وزارت امور خارجه را هم برعهده دارید، به عنوان سخنگوی هیئت مذاکراتی میناب ۱۶۸ منصوب می کنم.
امیدوارم با دقت و مسئولیت پذیری که از شما سراغ دارم، در این سنگر مبارزه بتوانید در روشنگری و تبینی مواضع جمهوری اسلامی ایران در جهان و پاسخگویی به سئوالات مردم نجیب و شجاع ایران موفق باشید.»
در حکم انتصاب بقایی آمده است: «بدین وسیله جنابعالی را که یکی از نیروهای انقلابی و متخصص در حقوق بین الملل هستید و تجربیات مناسب در حوزه دیپلماسی داشته و مسئولیت سخنگویی وزارت امور خارجه را هم برعهده دارید، به عنوان سخنگوی هیئت مذاکراتی میناب ۱۶۸ منصوب می کنم.
امیدوارم با دقت و مسئولیت پذیری که از شما سراغ دارم، در این سنگر مبارزه بتوانید در روشنگری و تبینی مواضع جمهوری اسلامی ایران در جهان و پاسخگویی به سئوالات مردم نجیب و شجاع ایران موفق باشید.»
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «بقایی سخنگوی هیئت مذاکره کننده شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.