کلینیک بیمارستان مفتح ورامین به زودی افتتاح می شود
به گزارش خبرنگار مهر، حسین کاغذلو در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: امکانات و زیرساخت های ورامین در سال های گذشته مناسب تعریف نشده است.
فرماندار ورامین بیان داشت: با نزدیک شدن ماه محرم می خواهیم که پیوند میان اجتماع و مساجد بیشتر شود و با انجام کارهای فرهنگی از بسیاری از بدعت ها جلوگری کنیم و فضای معنوی شهر را با برخی از رفتارهای نا متعارف به حاشیه نکشانیم و خدشه ای به شهرتان ورامین دیار ۱۵ خرداد و شهدا وارد نشود.
کاغذلو با بیان اینکه فرمانداری در انتخابات امانت دار رای مردم است گفت: اقدامات خوبی در بخش آب و برق شهرستان انجام شد که ورامین را برای سالها از مشکلات آب و برق راحت می کند.
وی با بیان اینکه ۴ میلیارد تومان برای بیمارستان ۱۵خرداد اختصاص پیدا کرده است افزود: ۳بخش از بیمارستان مفتح در حال بازسازی شدن است و به زودی کلینیک هم در بیمارستان افتتاح می شود و ۲ کلانتری در جوادآباد و حاشیه شهر ورامین ایجاد خواهد شد.
فرماندار ورامین بیان داشت: با نزدیک شدن ماه محرم می خواهیم که پیوند میان اجتماع و مساجد بیشتر شود و با انجام کارهای فرهنگی از بسیاری از بدعت ها جلوگری کنیم و فضای معنوی شهر را با برخی از رفتارهای نا متعارف به حاشیه نکشانیم و خدشه ای به شهرتان ورامین دیار ۱۵ خرداد و شهدا وارد نشود.
کاغذلو با بیان اینکه فرمانداری در انتخابات امانت دار رای مردم است گفت: اقدامات خوبی در بخش آب و برق شهرستان انجام شد که ورامین را برای سالها از مشکلات آب و برق راحت می کند.
وی با بیان اینکه ۴ میلیارد تومان برای بیمارستان ۱۵خرداد اختصاص پیدا کرده است افزود: ۳بخش از بیمارستان مفتح در حال بازسازی شدن است و به زودی کلینیک هم در بیمارستان افتتاح می شود و ۲ کلانتری در جوادآباد و حاشیه شهر ورامین ایجاد خواهد شد.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «کلینیک بیمارستان مفتح ورامین به زودی افتتاح می شود» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.