ادای احترام اعضای هیئت علمی دانشکده مدیریت به شهدای دانشگاه شهیدبهشتی
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه شهید بهشتی، جمعی از اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشکده مدیریت و حسابداری در اقدامی فرهنگی و معنوی، همراه با رئیس این دانشکده، با حضور در محل یادمان شهدای دانشگاه، یاد و خاطره شهیدان راه علم و ایثار را گرامی داشتند.
در این آیین معنوی، اعضای هیئت علمی ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، دفتر یادبود یادمان شهدای دانشگاه در دانشکده هسته ای را امضا و بر تداوم راه و آرمان های والای شهیدان تأکید کردند.
در این آیین معنوی، اعضای هیئت علمی ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، دفتر یادبود یادمان شهدای دانشگاه در دانشکده هسته ای را امضا و بر تداوم راه و آرمان های والای شهیدان تأکید کردند.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «ادای احترام اعضای هیئت علمی دانشکده مدیریت به شهدای دانشگاه شهیدبهشتی» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.