فوت دو کارگر مصدوم حادثه انفجار پالایشگاه پارس‌پتروی شوشتر - تسنیم



به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علیرضا نجفی گفت: سه مصدوم حادثه آتش سوزی پالایشگاه پارس پتروی شوشتر که دچار سوختگی شده بودند به بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز انتقال یافتند.

وی افزود: دو نفر از مصدومان سوختگی حدود ۱۰۰ درصد و ۹۰ درصدی داشتند و بسیار بدحال بودند و شرایط ناپایداری داشتند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: همکاران متخصص و فوق تخصص مختلف این مصدومان را ویزیت کردند اما با توجه به اینکه وضعیت بیماران ناپایدار بود امکان نجات آن ها نزدیک به صفر بود.

وی ادامه داد: این دو بیمار که ۳۷ و ۳۹ سال سن داشتند ظهر روز گذشته (۲۷ مهرماه) در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

نجفی افزود: مصدوم دیگر هم زیر ۴۰ سال سن بود و ۳۶ درصد سوختگی داشت که با وضعیت پایدار و هوشیار و با رضایت شخصی برای ادامه درمان، ترخیص شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز درگذشت این دو کارگر عزیز را به خانواده ها و همکاران شان تسلت می گوید.

به گزارش تسنیم، پالایشگاه پارس پتروی شوشتر سه شنبه شب (۲۴ مهرماه) در پی حادثه ای دچار انفجار و آتش سوزی شد. در این حادثه ۷ نفر از نیروهای پالایشگاه مصدوم شدند که در نهایت دو نفر از آن ها جان باختند.

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «فوت دو کارگر مصدوم حادثه انفجار پالایشگاه پارس‌پتروی شوشتر - تسنیم» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.