پایان تغییرات در شهرداری مناطق ۲۲ گانه تهران



به گزارش مشرق،علیرضا جاوید معاون امور مناطق شهرداری تهران در حاشیه هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری شهر هوشمند، مدیریت جامع شهری ماشین آلات و صنایع وابسته اظهار کرد:این نمایشگاه بسیار خوب و با کیفیت در حال برگزاری است و نسبت به گذشته روند رو به بهبودی دارد.

وی با بیان اینکه افق هایی برای سنوات بعدی در پیش رو است و از مدیریت نمایشگاه تشکر می کنم گفت: پیشرفت هایی که بخش خصوصی و همکاران در شهرداری ارائه داده اند، می تواند مورد استفاده شهر و شهروندان قرار گیرد.

معاون امور مناطق شهرداری تهران بیان کرد: هر کدام از مناطق قابلیت هایی را که در این نمایشگاه و نمایشگاه های مشابه عرضه شده باید مدنظر خود قرار دهند.

جاوید گفت: در جهت خدمت بهتر به شهروندان محصولاتی که قابلیت اجرا دارد را می توان استفاده کرد.

وی درباره تغییرات در مناطق شهرداری تهران با اعلام اینکه تغییرات به اتمام رسیده است افزود: تغییرات مناطق تمام شده و تمامی شهرداران مناطق حکم های خود را دریافت کردند.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «پایان تغییرات در شهرداری مناطق ۲۲ گانه تهران» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.