چشمی: علاف این سیرک مسخره شده بودیم
به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزبه چشمی، مدافع تیم فوتبال استقلال پس از شکست آبی پوشان مقابل تراکتور تبریز در فینال جام حذفی در واکنش به درخواست خبرنگاران برای گفت وگو گفت: ۱۰،۱۵ ماه است که علاف این سیرک مسخره شده بودیم و خسته نباشید می گویم.
تیم استقلال امروز (پنجشنبه) در فینال جام حذفی مقابل تراکتور با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.
انتهای پیام/
تیم استقلال امروز (پنجشنبه) در فینال جام حذفی مقابل تراکتور با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.
انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «چشمی: علاف این سیرک مسخره شده بودیم» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.