فرمانده سپاه امام رضا(ع): «مسجد؛ سنگر سلامت» در ۲۰۰۰ مسجد خراسان رضوی اجرا می شود



سردار سرتیپ یعقوبعلی نظری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: در شرایط فعلی که ویروس کرونا شیوع بیشتری دارد باید بتوان با یک برنامه دقیق بیماریابی را در دستور کار قرار داد و با یک برنامه ویژه پس از شناسایی نسبت به قرنطینه و درمان اقدام کنیم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: طرح شهید سلیمانی با عنوان «مسجد؛ سنگر سلامت» با این هدف و با هدف قطع زنجیره کرونا در خراسان رضوی آغاز شده است تا در محلات در سطح گسترده اقدام به بیماریابی کرده و سپس به مراکز تخصصی معرفی شوند.

سردار نظری عنوان کرد: برای این مهم ۲ هزار مسجد در سطح استان خراسان رضوی و در محلات استان پیش بینی شده که این مهم را دنبال کنند و در قالب ۴ هزار پایگاه مقاومت که یک پایگاه مربوط به خواهران و یک پایگاه مربوط به برادران است فعالیت می کنند.

وی تصریح کرد: در این طرح مساجد و دانشگاه علوم پزشکی مشهدمقدس دخیل و همکار هستند و امیدوار هستیم با این رویه بتوانیم شیب شیوع این ویروس را نزولی کنیم.

انتهای پیام/۲۸۲/ ز
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «فرمانده سپاه امام رضا(ع): «مسجد؛ سنگر سلامت» در ۲۰۰۰ مسجد خراسان رضوی اجرا می شود» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.