۵۰ دستگاه اتوبوس جدید به شهر شیراز اضافه شد



به گزارش خبرنگار مهر، رئیس شورای شهر شیراز بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم پیوستن ۵۰ دستگاه اتوبوس جدید به خطوط اتوبوسرانی شیراز، گفت: موضوع حمل ونقل و ترافیک در کلان شهر شیراز از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از مهمترین مسائل مدیریت شهری، این موضوع است که به طور جدی سبب کاهش ترافیک و به تبع کاهش آلودگی هوا و بهبودی نسبی و رفاه شهروندی می شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با مدیریت جهادی و توسعه حمل ونقل و اضافه کردن اتوبوس های دیگری در سال جاری کام شهروندان را شیرین کنیم.

سعید مصفا سرپرست شهرداری شیراز نیز در این مراسم گفت: استفاده از حمل ونقل عمومی جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در این حوزه از اهداف شهرداری شیراز است.

وی با تاکید بر اینکه توسعه حمل ونقل عمومی یکی از مؤلفه های شهری عاری از هر گونه آلودگی زیست محیطی است، افزود: برای تحقق این هدف گسترش و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و مترو اجتناب ناپذیر است.

سرپرست شهرداری شیراز با بیان اینکه این ۵۰ دستگاه اتوبوس در مسیرهای مختلف به ارائه خدمت به شهروندان در کلان شهر شیراز خواهند پرداخت، گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته این اتوبوس ها در مسیرهای جنوب به شمال، شمال غرب و غرب به شرق شیراز تردد خواهند داشت.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «۵۰ دستگاه اتوبوس جدید به شهر شیراز اضافه شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.