نمایش آثار چهارمین جشنواره عکس «آب» در ۱۰ استان



به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جشنواره، چهارمین دورۀ جشنواره ملی عکس آب همزمان با تهران در استان های کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، اصفهان، یزد، خوزستان، خراسان رضوی، گیلان و آذربایجان شرقی به مدت یک هفته برگزار می شود.

علاوه بر این، نمایش آثار برگزیدۀ این جشنواره در تابلوهای محیطی شهر تهران، تابلوهای ایستگاه های مترو و در محل پل طبیعت نیز در معرض دید عموم قرار می گیرند.

نشست با کارگردانان سینما، نشست های تخصصی با عکاسان و ورکشاپ هایی ویژه اقشار مختلف در این مدت ۷ روز با شعار «آب برای همه» برگزار می شود.

این جشنواره با همکاری مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و کمیسیون ملی یونسکو در ایران، اسفندماه ۹۷ برگزار خواهد شد.

مطابق تقویم جشنواره، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه، سه شنبه ۳۰ بهمن ماه اعلام شده و این تاریخ به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. مراسم اختتامیه و اهدای جوایز هم در ۱۳ اسفندماه همزمان با همایش بزرگداشت روز ملی آب است.

علاقه مندان برای شرکت در جشنواره و اطلاع از قوانین می توانند به تارنمای www.water.salon.photo مراجعه کنند.

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «نمایش آثار چهارمین جشنواره عکس «آب» در ۱۰ استان» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.