صدور اسناد مالکیت رودخانه نمرود و مرجی خانی فیروزکوه / رودخانه های تهران دارای سند مالکیت می شوند- اخبار استان تهران - اخبار استانها تسنیم
به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، حسن بابایی اظهار کرد: اسناد مالکیت سازمان آب منطقه ای تهران در بستر رودخانه نمرود فیروزکوه به مساحت ۷ میلیون ۱۸۸ هزار ۹۱۲ متر مربع و سازمان آب منطقه ای تهران در بستر مرجی خانی فیروزکوه به مساحت ۳۴۹ هزار و ۸۷۳ متر مربع صادر شد.
وی افزود: صدور اسناد مالکیت این رودخانه ها اقدامی بود که توسط سازمان ثبت اسناد و املاک استان تهران انجام شده است که نقش موثری در تثبیت بستر، حریم رودخانه ها و ممانعت از دخل و تصرف سود جویان دارد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با توجه به وقوع سیلاب های اخیر در شهرستان فیروزکوه به دلیل ساخت و سازهای غیر مجاز در بستر رودخانه ها این اقدام نقش موثری در جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز ایفا می کند.
بابایی اظهار کرد: در آینده نزدیک تمام رودخانه های تهران دارای سند مالکیت می شوند.
انتهای پیام/
وی افزود: صدور اسناد مالکیت این رودخانه ها اقدامی بود که توسط سازمان ثبت اسناد و املاک استان تهران انجام شده است که نقش موثری در تثبیت بستر، حریم رودخانه ها و ممانعت از دخل و تصرف سود جویان دارد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با توجه به وقوع سیلاب های اخیر در شهرستان فیروزکوه به دلیل ساخت و سازهای غیر مجاز در بستر رودخانه ها این اقدام نقش موثری در جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز ایفا می کند.
بابایی اظهار کرد: در آینده نزدیک تمام رودخانه های تهران دارای سند مالکیت می شوند.
انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «صدور اسناد مالکیت رودخانه نمرود و مرجی خانی فیروزکوه#@! رودخانه های تهران دارای سند مالکیت می شوند- اخبار استان تهران - اخبار استانها تسنیم» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.