آغاز عملیات اجرایی پروژه دیبا در بافت فرسوده توسط شهرداری تهران
نوید خاصه باف مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران درباره سرانجام پروژه دیبا در تهران اظهار داشت: منطقه ۱۲ دارای بافت فرسوده زیادی است که توجه به رفع این مشکل در بهبود وضعیت شهری در این منطقه بسیار حائز اهمیت است.
وی افزود: در همین راستا زمینی در بافت فرسوده در این منطقه به مساحت ۲۰۵۰ متر که بافت فرسوده تجاری بود در خیابان سعدی شمال مد نظر قرار گرفت و طی مشارکت بخش خصوصی و شهرداری تهران پروژه از امروز کلید می خورد.
مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران با اعلام اینکه این پروژه تجاری اداری پروژه دیبا نام دارد و از امروز عملیات اجرایی آن آغاز می شود، گفت: اتمام این پروژه دو سال و نیم زمان خواهد برد و حداقل کسری ۶۰۰ پارکینگ را در این منطقه تهران رفع خواهد کرد.
وی افزود: در همین راستا زمینی در بافت فرسوده در این منطقه به مساحت ۲۰۵۰ متر که بافت فرسوده تجاری بود در خیابان سعدی شمال مد نظر قرار گرفت و طی مشارکت بخش خصوصی و شهرداری تهران پروژه از امروز کلید می خورد.
مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران با اعلام اینکه این پروژه تجاری اداری پروژه دیبا نام دارد و از امروز عملیات اجرایی آن آغاز می شود، گفت: اتمام این پروژه دو سال و نیم زمان خواهد برد و حداقل کسری ۶۰۰ پارکینگ را در این منطقه تهران رفع خواهد کرد.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «آغاز عملیات اجرایی پروژه دیبا در بافت فرسوده توسط شهرداری تهران» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.