اقدام برای ایجاد آشوب در خیابان به مثابه اقدام جنگی است



به گزارش مشرق، مهدی محمدی در توئیتر نوشت:

هرگونه اقدام برای ایجاد ناآرامی و آشوب، تحریک مردم و قطبی کردن جامعه، در وضع کنونی، مستقیما باید به مثابه ‘اقدام جنگی’ در نظر گرفته شود.

*بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه ها منتشر می شود.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «اقدام برای ایجاد آشوب در خیابان به مثابه اقدام جنگی است» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.