تست ۴ بیمار در بابل مثبت شد



اطلاعیه شماره ۱۷ «روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل»: تست ۴ بیمار در بابل مثبت شد

ایسنا/مازندران طبق اطلاعیه شماره ۱۷ روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل تست ۴ بیمار در بابل مثبت شد و در حال حاضر ۴۶ بیمار مشکوک به کرونا در این شهرستان بستری هستند.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «تست ۴ بیمار در بابل مثبت شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.