جشنواره تکنوازی دف برگزار می شود



به گزارش خبرگزاری تسنیم، واحد موسیقی فرهنگسرای بهمن با حضور اساتید،کارشناسان و مولفین گرانقدر ساز دف در مقام هیئت داوران و انتخاب، هفتیمن جشنواره تکنوازی ساز دف را در دو رده سنی الف - سیزده تا نوزده سال، ب - بیست سال به بالا برگزارمی کند.

این جشنواره تکنوازی ساز دف به صورت مجازی برگزار می شود.

هیات داوران این جشنواره عبارتند از سیدعلاءالدین یاسینی، منصور مرادی، حسین رضایی نیا، فربد یداللهی، رضا دربندی، محسن طاهرزاده، ذکریا یوسفی.

دبیر این جشنواره مهدی غلامی است.

هیات انتخاب آثار این جشنواره را شهاب قاسمی، حامد علیپور، روزبه زرعی، پیمان سیمانی، آسو نادری، عسل ملک زاده، زانیار حسامی، مختار زند سلیمی، افشین خلج و بهروز قهاری تشکیل می دهند.

مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۶ اردیبهشت است. علاقه مندان می توانند برای شرکت در این جشنواره، آثارشان را در یک دقیقه ضبط و به شماره ۰۹۲۱۲۲۸۵۲۸۵ واتساپ کنند.

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «جشنواره تکنوازی دف برگزار می شود» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.