هنوز با سازمان برنامه و بودجه جلسه ای نداشته ایم



یوسف نوری در گفتگو با خبرنگار مهر و در حاشیه آئین افتتاح برنامه ها و فعالیت های انجمن اولیا و مربیان با بیان اینکه مذاکراتی در خصوص تأمین بودجه اجرای رتبه بندی انجام شده است، گفت: رئیس جمهور نیز دستوراتی در این زمینه داده اند.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل تراکم برنامه های دهه مبارک فجر هنوز جلسه ای با سازمان برنامه و بودجه در خصوص تأمین منابع لایحه رتبه بندی معلمان نداشته ایم.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «هنوز با سازمان برنامه و بودجه جلسه ای نداشته ایم» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.