ترمیم راه ها و پل های مناطق سیل زده خراسان شمالی تا یک سال آینده



رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، طی سفر به استان خراسان شمالی بر لزوم توسعه بزرگراه های این استان تأکید کرد و از ترمیم راه ها و پل های مناطق سیل زده استان تا یک سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، عبدالهاشم حسن نیا اظهار کرد: با توجه به جایگاه و موقعیت خراسان شمالی، نیاز است تا شبکه بزرگراهی در این استان توسعه یابد.

وی خاطرنشان کرد: خراسان شمالی در حدفاصل دو قطب سیاحتی و زیارتی کشور واقع شده و سالانه میلیون ها مسافر از این استان عبور می کنند؛ علاوه بر آن، این منطقه به لحاظ حمل ونقل بار هم از اهمیت زیادی برخوردار است.

رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با بیان اینکه ارتقای ایمنی تردد در جاده ها و نیز توسعه شبکه راه های این استان دارای اهمیت است، تأکید کرد: در این استان، نیاز است تا توسعه شبکه بزرگراهی و ارتقای کیفیت راه ها، مورد توجه باشد.

وی با اشاره به خسارت سیل بهاره امسال به راه های استان گفت: در بارندگی های بهار امسال، بخشی از جاده های روستایی و محورهای فرعی استان دچار خسارت شد و در این زمینه، در نشست هایی که برگزار شد، تلاش به عمل آمده تا منابع مورد نیاز برای بازسازی این محورها تأمین شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: سعی و تلاش بر این است تا از منابع ملی و استانی، اعتباراتی برای بازسازی راه های آسیب دیده از سیل تأمین شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای بیان کرد: رویکرد ما این است، تا یک سال آینده، ترمیم و احداث پل ها به انجام برسد.

وی با اشاره به فرارسیدن فصل سرما و تدابیر این سازمان برای تأمین و ارتقای ایمنی سفرهای جاده ای در زمستان اظهار داشت: برنامه ریزی برای تأمین آمادگی راهداران و خدمات رسانی به مسافران زمستان انجام شده است.

حسن نیا خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم با ارتقای کیفیت جاده ها، ایمنی ترددها هم بهتر شود.

گفتنی است، رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در سفر یک روزه به خراسان شمالی با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار دیدار و گفت وگو کرد.

انتهای پیام/ح
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «ترمیم راه ها و پل های مناطق سیل زده خراسان شمالی تا یک سال آینده» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.