عبدالملک الحوثی: یمن با خطرناک ترین نوع استعمار مواجه است



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش «أنصارالله» یمن با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به امت اسلامی تبریک گفت.

بر اساس این گزارش، در پیام تبریک رهبر انصارالله آمده که یمنی ها با مقاومت در برابر متجاوزان، اجازه اشغالگری و شکست و بردگی ملت را نخواهند داد و نمی گذارند استعمارگران با ارتکاب بدترین نوع جنایات دریمن و کشتار مردم این کشور، به اهداف خود برسند.

رهبر جنبش انصارالله در ادامه پیام خود آورده است: ملت یمن با خطرناک ترین نوع استعمار و دشمنی در طول تاریخ مواجه است؛ ملتی که همواره در برابر تجاوزات جنایت آمیز آمریکایی سعودی ایستاده است.

رهبر انصارالله در ادامه ا فزوده است: ما با تجاوز آمریکایی، سعودی، اماراتی و صهیونیستی که در چارچوب ائتلافی به مردم یمن حمله کردند، مقابله می کنیم. در سال پنجم این تجاوز قرار داریم و از آغاز حملات به یمن آنها شنیع ترین جنایت ها را مرتکب شدند و در همه ابعاد نظامی، امنیتی، سیاسی، اقتصادی و رسانه ای با ما می جنگند.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «عبدالملک الحوثی: یمن با خطرناک ترین نوع استعمار مواجه است» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.