سمنان رتبه اول اهدا کنندگان مستمر خون کشور را دارد
محسن طاهریان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه استان سمنان به لحاظ استمرار در اهدای خون و تعداد اهداکنندگان این حوزه رتبه برتر در بین استان های کشور را به خود اختصاص داده است، تاکید کرد: اهدای خون مستمر توسط مردم استان نشان از درک بالای مردم در اهمیت خون و فرآورده های آن دارد.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری هشت هزار و ۲۰۰ نفر از مردم استان سمنان به پایگاه انتقال خون مراجعه کردند، افزود: شش هزار و ۸۰۰ نفر از این تعداد موفق به اهدای خون شدند.
مدیرکل انتقال خون استان سمنان با بیان اینکه ۶۶ درصد از این افراد اهدا کننده مستمر خون هستند، گفت: افرادی که بیش از دو بار در سال اهدای خون دارند افراد با اهدای مستمر خون محسوب می شوند.
طاهریان بیان کرد: ۵٫۵ درصد از این افرادی که از ابتدای سال مستمر اهدای خون کردند خانم بودند، گفت: برخی افراد حتی سالانه تا چهار بار خون اهدا می کنند.
وی درباره روز جهانی انتقال خون نیز گفت: همچنین گفت: شعار امسال روز اهدا کنندگان خون «ما هستیم، چون شما خون اهدا می کنید» است و یکی از برنامه های ما ترویج خون دهی مستمر محسوب می شود.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری هشت هزار و ۲۰۰ نفر از مردم استان سمنان به پایگاه انتقال خون مراجعه کردند، افزود: شش هزار و ۸۰۰ نفر از این تعداد موفق به اهدای خون شدند.
مدیرکل انتقال خون استان سمنان با بیان اینکه ۶۶ درصد از این افراد اهدا کننده مستمر خون هستند، گفت: افرادی که بیش از دو بار در سال اهدای خون دارند افراد با اهدای مستمر خون محسوب می شوند.
طاهریان بیان کرد: ۵٫۵ درصد از این افرادی که از ابتدای سال مستمر اهدای خون کردند خانم بودند، گفت: برخی افراد حتی سالانه تا چهار بار خون اهدا می کنند.
وی درباره روز جهانی انتقال خون نیز گفت: همچنین گفت: شعار امسال روز اهدا کنندگان خون «ما هستیم، چون شما خون اهدا می کنید» است و یکی از برنامه های ما ترویج خون دهی مستمر محسوب می شود.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «سمنان رتبه اول اهدا کنندگان مستمر خون کشور را دارد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.