رئیس «موساد» قرنطینه شد
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العهد، کانال سیزدهم تلویزیون رژیم اسرائیل از قرنطینه شدن «یوسی کوهین» رئیس موساد خبر داد.
بر اساس این گزارش، کوهین به سبب آنکه اخیرا نشستی را با یعقوب لیستمان وزیر بهداشت اسرائیل که مبتلا به کرونا بوده، برگزار کرده است، به مدت سه روز در قرنطینه قرار می گیرد.
انتهای پیام/
بر اساس این گزارش، کوهین به سبب آنکه اخیرا نشستی را با یعقوب لیستمان وزیر بهداشت اسرائیل که مبتلا به کرونا بوده، برگزار کرده است، به مدت سه روز در قرنطینه قرار می گیرد.
انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «رئیس «موساد» قرنطینه شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.