مهاجم سابق لیورپول بازنشسته شد
به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیوید انگوگ، مهاجم فرانسوی پیشین باشگاه لیورپول در سن ۳۱ سالگی از فوتبال خداحافظی کرد.
انگوگ ۴ ماه پس از پیوستن به باشگاه زالگیریس لیتوانی تصمیم گرفت فوتبال را کنار بگذارد. انگوگ که کارش را از پاری سن ژرمن شروع کرد و طی ۲۵ بازی ۳ گل برای این تیم به ثمر رساند در تابستان ۲۰۰۸ به لیورپول ملحق شد و طی ۳ فصل حضور در آنفیلد، در ۹۴ بازی ۱۹ بار دروازه حریفان را باز کرد. بولتون، سوانزی، ریمس، پانینیوس، روس کانتی و بوداپست رونود دیگر تیم های انگوگ بودند.
انتهای پیام/
انگوگ ۴ ماه پس از پیوستن به باشگاه زالگیریس لیتوانی تصمیم گرفت فوتبال را کنار بگذارد. انگوگ که کارش را از پاری سن ژرمن شروع کرد و طی ۲۵ بازی ۳ گل برای این تیم به ثمر رساند در تابستان ۲۰۰۸ به لیورپول ملحق شد و طی ۳ فصل حضور در آنفیلد، در ۹۴ بازی ۱۹ بار دروازه حریفان را باز کرد. بولتون، سوانزی، ریمس، پانینیوس، روس کانتی و بوداپست رونود دیگر تیم های انگوگ بودند.
انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «مهاجم سابق لیورپول بازنشسته شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.