بررسی میزان قصور و کوتاهی برخی سازمان‌های مسئول در سیلاب اخیر رشت



به گزارش خبرنگار مهر، ظهر یکشنبه در پی بارش باران و برف، بالا امدن سطح آب رودخانه ها و مشکلات ناشی از آب گرفتگی معابر شهری، سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان به همراه شهردار رشت از محور ژ ۵ شهید سلیمانی بازدید کرد.

در این بازدید دستورات لازم در خصوص بازگشایی کانال و خیابان ژ ۵ داده شد تا آب های خیابان های انتهای کوچه های بیست متری گاز که متأسفانه به منزل اهالی منطقه نفوذ کرده تخلیه شود.

فلاح میری از بررسی میزان قصور و کوتاهی برخی سازمان های مسئول و تشکیل پرونده قضائی برای مدیران این سازمان ها در محاکم قضائی استان خبر داد.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «بررسی میزان قصور و کوتاهی برخی سازمان‌های مسئول در سیلاب اخیر رشت» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.