با برنامه «بیستون» بازار فناوری توسعه می یابد



ایسنا/مازندران دبیر کل سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور گفت: برنامه بیستون به عنوان یکی از برنامه های راهبردی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور بوده که نام آن برگرفته از بیستون کرمانشاه است و از طریق آن بازار فناوری اطلاعات رونق و توسعه خواهد یافت.

رسول سراییان در حاشیه بازدید از یازدهمین نمایشگاه الکامپ مازندران در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه برای برنامه بیستون در سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور ۲۰ اقدام راهبردی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: توسعه نوآوری شرکت های استارت آپ، مهارت افزایی دیجیتال، فناوری های نو ظهور، توسعه زیر ساخت های ارتباطی و موضوعاتی دیگری که در نظر گرفته شد همه آن ها از اقدامات و اولویت های مهم برنامه بیستون بوده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر برای ۲۰ استان سفیر بیستون تعریف شده است، تصریح کرد: سفیران این برنامه وظیفه دارند ببیند در استان ها، این برنامه به چه شکلی عملیاتی و قابل اجرا می شود.

دبیر کل سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با تاکید بر اینکه این برنامه در مازندران در شرف تدوین و اجرا است، گفت: این برنامه در استان هایی نظیر تهران، خراسان رضوی، اصفهان، ایلام، خوزستان و زنجان توانستند پروژه های خود را تعریف و وارد فاز اجرایی شوند.

سراییان خاطرنشان کرد: برنامه بیستون اسفند ماه سال گذشته در جلسه عمومی سازمان با حضور آقایان جهرمی وزیر ارتباطات و دکتر فیروز آبادی رییس مرکز ملی فضای مجازی رونمایی و از فروردین امسال برنامه های اجرایی آن آغاز شده است.

انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «با برنامه «بیستون» بازار فناوری توسعه می یابد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.