برپایی ایستگاه های جمع آوری سبزه های نوروزی توسط شهرداری شیروان



ایسنا/خراسان شمالی رئیس سازمان فضای سبز شهرداری شیروان از برپایی ۴ ایستگاه جمع آوری سبزه های نوروزی خبرداد.

علی بلخن، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با فرا رسیدن روز طبیعت در ۱۳ فروردین ماه، ۴ ایستگاه جمع آوری سبزه های نوروزی در این شهر مستقر می شوند.

وی ادامه داد: این ایستگاه ها از ساعت ۷ صبح لغایت ۱۹ فعال خواهند بود.

بلخن اضافه کرد: این ایستگاه ها در میادین امام علی(ع)، معلم، کوهنورد و جعفر غفوری فعال هستند و سبزه های نوروزی شهروندان را در راستای افزایش پاکیزگی نظافت شهر تحویل می گیرند.

رئیس سازمان فضای سبز شهرداری شیروان با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده با همکاری اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیروان در حال انجام است، افزود: ایستگاه های جمع آوری سبزه های نوروزی با تعدادی از پرسنل اجرایی در دو شیفت کاری آماده خدمت رسانی به شهروندان و مسافران است و بعد از دریافت سبزه های نوروزی، به شهروندان کیسه های جمع آوری زباله خواهند داد تا به همین واسطه پسماندهای تولید شده آن ها جمع آوری شود و در طبیعت رها نشود.

خبرنگار: غلامرضا مینا

انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «برپایی ایستگاه های جمع آوری سبزه های نوروزی توسط شهرداری شیروان» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.