استعفای مدیرعامل تیم لیگ برتری
به گزارش مشرق، پس از حاشیه های رخ داده برای دیدار تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و سپاهان و مشکلات زمین ورزشگاه شهید بهنام محمدی، محمد نظری از مدیریت باشگاه نفت استعفا کرد.
نظری این خبر را تأیید کرد و اظهار داشت: ما هر کاری را که درست می کنیم، چند مشکل دیگر پیش روی ما می گذارند. دیگر نمی توانم کاری کنم و استعفای خودم را به متولیان اعلام کردم.
زمین ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان در آستانه دیدار شاگردان فراز کمالوند مقابل سپاهان، زیر کشت رفت و محل برگزاری این مسابقه در فاصله دو ساعت تا آغاز بازی مشخص نبود. در نهایت و به دنبال رایزنی مدیران باشگاه نفت با مسئولان ورزشگاه شهدای فولاد و وساطت مدیران استانی، دیدار نفت مسجدسلیمان و سپاهان در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شد.
نظری این خبر را تأیید کرد و اظهار داشت: ما هر کاری را که درست می کنیم، چند مشکل دیگر پیش روی ما می گذارند. دیگر نمی توانم کاری کنم و استعفای خودم را به متولیان اعلام کردم.
زمین ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان در آستانه دیدار شاگردان فراز کمالوند مقابل سپاهان، زیر کشت رفت و محل برگزاری این مسابقه در فاصله دو ساعت تا آغاز بازی مشخص نبود. در نهایت و به دنبال رایزنی مدیران باشگاه نفت با مسئولان ورزشگاه شهدای فولاد و وساطت مدیران استانی، دیدار نفت مسجدسلیمان و سپاهان در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شد.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «استعفای مدیرعامل تیم لیگ برتری» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.