پایان رقابت های بین المللی صلح و دوستی ووشو با قهرمانی ایران
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، سومین دوره مسابقات بین المللی جام صلح ودوستی (یادواره شهدای سپاه قدس و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی) با حضور ووشوکاران کشورهای ایران، افغانستان، هند، پاکستان، عراق و فلسطین و همچنین در ۲ بخش بانوان و آقایان برگزار شد.
این مسابقات طی روزهای ۱۱ و ۱۲ اسفندماه در مجموعه ورزشی امام علی (ع) زاهدان انجام پذیرفت.
در نهایت تیم ایران در مجموع به عنوان نخست دست یافت و تیم های افغانستان و هند مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.
انتهای پیام/
این مسابقات طی روزهای ۱۱ و ۱۲ اسفندماه در مجموعه ورزشی امام علی (ع) زاهدان انجام پذیرفت.
در نهایت تیم ایران در مجموع به عنوان نخست دست یافت و تیم های افغانستان و هند مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.
انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «پایان رقابت های بین المللی صلح و دوستی ووشو با قهرمانی ایران» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.