پایان رقابت های بین المللی صلح و دوستی ووشو با قهرمانی ایران



به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، سومین دوره مسابقات بین المللی جام صلح ودوستی (یادواره شهدای سپاه قدس و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی) با حضور ووشوکاران کشورهای ایران، افغانستان، هند، پاکستان، عراق و فلسطین و همچنین در ۲ بخش بانوان و آقایان برگزار شد.

این مسابقات طی روزهای ۱۱ و ۱۲ اسفندماه در مجموعه ورزشی امام علی (ع) زاهدان انجام پذیرفت.



در نهایت تیم ایران در مجموع به عنوان نخست دست یافت و تیم های افغانستان و هند مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.



انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «پایان رقابت های بین المللی صلح و دوستی ووشو با قهرمانی ایران» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.