چراغ گردشگری دوربنی قشم روشن شد



محمد محسنی روز پنجشنبه به خبرنگار تسنیم در قشم اظهار داشت: عملیات روشنایی به طول ۳ کیلومتر به اسکله گردشگری دوربنی قشم انجام شده است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده جهت کمک به تکمیل زیرساخت گردشگری در روستای دوربنی قشم، خاطرنشان کرد: مبلغ هزینه شده جهت انجام این اقدامات رقمی افزون بر ۳۴ میلیارد ریال است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان از جمله اقدامات انجام شده جهت کمک به توسعه گردشگری در این روستا را ایجاد راه دسترسی و آسفالت به اسکله گردشگری روستا و نصب برج نوری عنوان کرد.

محسنی با تاکید بر اینکه همدلی و هم افزایی خوبی میان دستگاه های اجرایی هرمزگان برای توسعه گردشگری در اقصی نقاط استان به ویژه جزایر وجود دارد، گفت: امسال با حمایتها و اعتبارات تخصیص داده شده، پنج زیرساخت گردشگری در جزایر بوموسی، قشم، بندرخمیر و پارسیان ایجاد تکمیل شده است.

روستای دوربنی از توابع بخش شهاب جزیره قشم به دلیل دارا بودن سواحل زیبا یکی از اماکن گردشگر پذیر جزیره قشم است.

انتهای پیام/۷۵۵۸
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «چراغ گردشگری دوربنی قشم روشن شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.