بهره برداری از اورژانس بیمارستان شهدا کرمانشاه طی سال آینده



میثم حجتی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کار توسعه اورژانس بیمارستان شهدای کرمانشاه به عنوان بزرگترین اورژانس مجموعه درمانی تأمین اجتماعی کشور که از سال گذشته آغاز شده در حال حاضر حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش می شود این اورژانس با سه هزار و ۲۰۰ متر مساحت تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد.

وی افزود: به تازگی طرح ال. دی. آر بیمارستان حضرت معصومه (س) کرمانشاه با هشت اتاق بسیار مجهز و در فضایی به مساحت ۷۲۰ متر به بهره برداری رسید که این زایشگاه یکی از مدرن ترین و مجهزترین زایشگاه های موجود در کشور است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: اجرای طرح هتلینگ در بیمارستان های حضرت معصومه (س) و شهدا، بازسازی آشپزخانه و در دست بازسازی بودن رختشور خانه های این بیمارستان ها، بازسازی بخش تصویربرداری بیمارستان شهدا، در دست ساخت بودن انبار دارویی جدید و استاندارد بیمارستان حضرت معصومه (س) از دیگر طرح های اجرا شده و در دست اجرای مدیریت درمان تأمین اجتماعی است.

حجتی پور بیان کرد: با هدف گسترش اجرای عدالت در حوزه درمان و بهره مندی هرچه بیشتر و بهتر مردم استان در شهرستان های مختلف علاوه بر درمانگاه های موجود در اسلام آبادغرب و بیستون، درمانگاه های تأمین اجتماعی در شهرستان های سنقر و کلیایی، پاوه و جوانرود هم راه اندازی شده و به زودی هم درمانگاه سرپل ذهاب هم مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در ماه های آینده نیز درمانگاه های شهرستان های کنگاور، هرسین و صحنه هم راه اندازی می شوند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ساخت درمانگاه جدید و مجزای بیمارستان حضرت معصومه (س) هم در دستور کار قرار دارد و میزان ضریب اشغال تخت در مراکز درمانی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان ۷۵ درصد است.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «بهره برداری از اورژانس بیمارستان شهدا کرمانشاه طی سال آینده» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.