کوهیان: بازیکنان کلیدی خود را در اختیار نداشتیم
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پروانه کوهیان، سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب آهن پس از شکست تیمش مقابل سنگ آهن بافق گفت: مربی و ۵ بازیکن از تیم ما دچار بیماری کرونا شدند و مدیر عامل باشگاه و مسئول بانوان اجازه حضور آنها را نداد که البته تصمیم درستی هم بود. نهایتا ما بازیکنان کلیدی خود را در اختیار نداشتیم.
وی تاکید کرد: بازی به خوبی پیش می رفت ولی برد و باخت بخشی از بازی است. سنگ آهن بافق تیمی جوان است و تجربه ندارد و تنها سه بازیکن با تجربه داشت اما متاسفانه بازیکنان ما با وجود تاکتیک هایی که زدند موفق نشدند به نتیجه برسند و سنگ آهن در هر صورت خوب بازی کرد.
جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
انتهای پیام/
وی تاکید کرد: بازی به خوبی پیش می رفت ولی برد و باخت بخشی از بازی است. سنگ آهن بافق تیمی جوان است و تجربه ندارد و تنها سه بازیکن با تجربه داشت اما متاسفانه بازیکنان ما با وجود تاکتیک هایی که زدند موفق نشدند به نتیجه برسند و سنگ آهن در هر صورت خوب بازی کرد.
جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «کوهیان: بازیکنان کلیدی خود را در اختیار نداشتیم» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.