درختان شهر کرمان سم پاشی شد / ادامه مبارزه با آفات و بیماری ها
علی سعیدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: درختان سطح منطقه دو در فصول مختلف سال به منظور مبارزه با آفات و بیماری ها با نظر کارشناسان شهرداری، سم پاشی می شوند تا ضمن انهدام آفات آنها، از گسترش بیماری های گیاهی جلوگیری به عمل آید.
وی با بیان اینکه تاکنون درختان رفیوژ وسط بلوار جمهوری، پارک طاهرآباد، پارک طباطبایی، پارک اندیشه، بلوار شیراز، میدان گاندی، پارک صائب تبریزی، میدان کوثر و … با سم قارچ کش سم پاشی شده اند، از اجرای عملیات پاشیدن حشره کش دیازینون جهت معدوم کردن کرم سفید ریشه ای درختچه های الیاگنوس و یاس هلندی خبر داد.
شهردار منطقه دو کرمان افزود: همچنین چمن بلوار جمهوری علیه کرم سفید ریشه در اطراف درختچه ها سم پاشی شده است.
وی با بیان اینکه تاکنون درختان رفیوژ وسط بلوار جمهوری، پارک طاهرآباد، پارک طباطبایی، پارک اندیشه، بلوار شیراز، میدان گاندی، پارک صائب تبریزی، میدان کوثر و … با سم قارچ کش سم پاشی شده اند، از اجرای عملیات پاشیدن حشره کش دیازینون جهت معدوم کردن کرم سفید ریشه ای درختچه های الیاگنوس و یاس هلندی خبر داد.
شهردار منطقه دو کرمان افزود: همچنین چمن بلوار جمهوری علیه کرم سفید ریشه در اطراف درختچه ها سم پاشی شده است.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «درختان شهر کرمان سم پاشی شد #@! ادامه مبارزه با آفات و بیماری ها» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.