۲ میدان جدید در کتالم و ساداتشهر رامسر احداث می شود



به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی رضوانی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری با بیان اینکه دو میدان در کتالم و ساداتشهر با اعتبار ۶ میلیارد تومان احداث می شود، یکی از معضلات استان های ساحلی را آبگرفتگی دانست و گفت: لایروبی به موقع رودخانه ها و انهار با دیواره سازی نقاط حادثه خیز سبب شد در سیل اخیر کمترین خسارت را داشته باشیم.

وی افزود: راه و شهرسازی برای باز آفرینی شهری معادل قیر سالیانه برای آسفالت اختصاص داد که آسفالت و لکه گیری انجام شد.

رضوانی خاطر نشان کرد: در راستای افزایش رضایت مندی مردم و از بین بردن گلوگاه های فساد سیستم سیماک و اتوماسیون اداری راه اندازی شد و طرح ممیزی املاک پایان یافت.

شهردار کتالم و ساداتشهر گفت: با مذاکره با سازمان نقشه برادری تمامی نقشه ها به روز می شود و این طرح در شهرداری شروع شده است.

وی با اشاره به افزایش اعتبارات شهرداری تصریح کرد: بودجه شهرداری به ۱۷٫۵ میلیارد رسید که ۵۰ درصد آن تحقق پیدا کرده است و رفع حریم پروازی با کمک کارشناسان شهرداری انجام می شود.

رضوانی افزود: در راستای ایجاد هویت شهری و کاهش تصادفات و شناساندن شهر ساخت دو میدان با هزینه شش میلیاردی انجام می شود.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «۲ میدان جدید در کتالم و ساداتشهر رامسر احداث می شود» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.