مربی استقلال شبانه اردوی این تیم را ترک کرد



به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی اصغر قربانعلی پور مربی تیم فوتبال استقلال شب گذشته اردوی تیمش به مقصد تهران را ترک کرد.ظاهرا مسئولان استقلال با توجه به اینکه وی و سعید عزیزان کمی حالت سرماخوردگی داشته اند از هر دو نفر خواسته اند که در یک اتاق قرار بگیرند که قربانعلی پور با این مساله مخالفت کرده است.

در نهایت هم وی بعد از اینکه نتوانست در اتاقی جدا مستقر شود هتل اطلس را به مقصد تهران ترک کرد.

تیم فوتبال استقلال امروز در اصفهان به مصاف سپاهان می رود.

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «مربی استقلال شبانه اردوی این تیم را ترک کرد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.