پایان والتری بوتاس در فرمول یک



به گزارش خبرگزاری تسنیم، والتری بوتاس، راننده فنلاندی کیک سابر احتمال شرکت در یک سری مسابقات دیگر در سال ۲۰۲۵ را رد کرد. والتری در پایان فصل جاری فرمول یک کیک سابر را ترک خواهد کرد.

پیش از این گزارش شده بود که ولتری بوتاس دوباره به مرسدس بنز به عنوان راننده ذخیره یا مشاور سرپرست تیم آلمانی یعنی توتو ولف باز خواهد گشت.

والتری بوتاس پیش از گرندپری لاس وگاس درباره آینده حرفه ای خود گفت: در حال حاضر همان طور که من می بینم، رفتن به یک دسته دیگر اتومبیلرانی تصمیمی عجولانه خواهد بود. تقریباماه دسامبر است و فکر می کنم واقع بینانه تر است که من جایگاهی در فرمول یک ۲۰۲۵ و ۲۰۲۶ نداشته باشم. چنین پرسش هایی باید از قبل برنامه ریزی شوند و اکنون در ذهن من شکل گیری یک شرایط ایده آل وجود دارد.

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «پایان والتری بوتاس در فرمول یک» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.