افلیج‌شدن یک سرگرد زرهی اسراییلی در جنوب لبنان+ عکس



به گزارش سرویس جهان مشرق، سرگرد «بوعاز تمام»، یکی از مجروحان شدید در درگیری های جنوب لبنان، که دقیقا یک ماه پیش (۲۹ مارس) به بیمارستان رمبام منتقل شده بود، امروز بیمارستان رمبام را ترک کرد و به سمت توانبخشی در تل هشومیر حرکت کرد.

سرگرد تمام، معاون فرمانده گردان در نیروی زرهی، در نبرد با دلاوران سلحشور حزب الله، پای خود را از دست داد و همچنین در پای دیگرش جراحات بسیار شدیدی دید و دچار سوختگی های شدید نیز شد(افلیج کامل!). ظاهرا پزشکان رامبام برای نجات پای آسیب دیده تلاش کردند و مدعی موفقیت شدند.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «افلیج شدن یک سرگرد زرهی اسراییلی در جنوب لبنان+ عکس» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.