معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس استعفا کرد / هدایتی: صلاح نیست دیگر باشم
هومن هدایتی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره استعفای خود از معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: تصمیمی بود که با پایان فصل از مدیریت پرسپولیس استعفا بدهم. صبلاح نبود دیگر باشم.
او درباره اینکه آیا با رضا درویش مدیرعامل باشگاه اختلاف نظر داشتید تاکید کرد: او همواره کمک حال من بوده است. بالاخره هر آمدنی رفتنی دارد و من تصمیم گرفتم بروم تا شاید اتفاقات بهتری برای خودم و انشا.. پرسپولیس هم رقم بخورد.
او درباره اینکه آیا با رضا درویش مدیرعامل باشگاه اختلاف نظر داشتید تاکید کرد: او همواره کمک حال من بوده است. بالاخره هر آمدنی رفتنی دارد و من تصمیم گرفتم بروم تا شاید اتفاقات بهتری برای خودم و انشا.. پرسپولیس هم رقم بخورد.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس استعفا کرد#@! هدایتی: صلاح نیست دیگر باشم» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.