۱۳ لیتر بر ثانیه به ظرفیت آب شرب مهریز افزوده می شود



احمد باقری پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای رفع مشکلات مربوط به بحث تامین آب مصرفی شهروندان مهریز، دو حلقه چاه آب شرب در این شهر حفر و تجهیز شد.

وی عنوان کرد: برای انتقال آب این چاه ها به شبکه آبرسانی شهر، ۳ هزار و ۲۰۰ متر خط انتقال با استفاده از لوله های ۱۶۰ و ۲۰۰ میلیمتری پلی اتیلن با پیشرفت ۸۵ درصدی در حال اجراست.

باقری پور بیان کرد: در حال حاضر میزان تولید آب در شهر مهریز از تمامی منابع داخلی و آب انتقالی ۱۷۵ لیتر در ثانیه است.

مدیر دفتر بهره برداری و توسعه تاسیسات شرکت آبفای یزد با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب افزود: توجه به امر مدیریت مصرف از سوی شهروندان و مشترکان در راستای مقابله با مسئله کمبود آب امری بسیار ضروری است.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «۱۳ لیتر بر ثانیه به ظرفیت آب شرب مهریز افزوده می شود» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.