امین الله عروجی چهارمین شهید مدافع سلامت زنجان آسمانی شد
به گزارش خبرگزاری مهر، صبح امروز دوشنبه (سوم آذرماه) امین الله عروجی کارمند درمانگاه شبانه روزی شهرستان ماه نشان و از مدافعان خط مقدم مبارزه با کرونا، بعد از حدود یک هفته بستری در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان، در سن ۴۵ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.
از آغاز شیوع کرونا تاکنون چهار نفر از کادر بهداشت و درمان استان زنجان به نام های، اسدالله شیخ جابری، اکرم احدیان، حمزه مقدم و امین الله عروجی به جمع شهدای مدافع سلامت پیوستند.
از آغاز شیوع کرونا تاکنون چهار نفر از کادر بهداشت و درمان استان زنجان به نام های، اسدالله شیخ جابری، اکرم احدیان، حمزه مقدم و امین الله عروجی به جمع شهدای مدافع سلامت پیوستند.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «امین الله عروجی چهارمین شهید مدافع سلامت زنجان آسمانی شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.